Studenten Högskoleförberedande program

Efter att våra studenter ätit sin studentlunch och mottagit diverse stipendium sprang de ut från Järfälla gymnasium i Jakobsberg. Vi önskar alla en härlig sommar och lycka till i livet!

Utmarsch för högskoleförberedande program

1.SAB20
2.TE20
3.ES20
4.EK20
5.NA20
6.NASAM20

Bästa gymnasiearbetet

En av Järfälla gymnasiums årliga traditioner är att uppmärksamma varje programs bästa gymnasiearbete.

Saga Klarbo ES20

John Zetterqvist TE20

Melissa Teymur SAB20

Yones Mestar NA20

Årets Miljöstipendium

Årets Miljöstipendiater är UCleanse UF i samarbete mellan Kallhälls Blomsterhandel, Bukra BV samt Interflora.

UCleanse UF

Teknikstipendium

Stiftelsen Nils Cederstams minnefond tilldelades elever på teknikprogrammet och naturvetenskapsprogrammet.

Teknikstipendium

Johan Zetterqvist TE20, Nils Malmberg TE20, Rita Daloul NA20, Judy Florence NA20

Bästa ekonomielev delades ut av Företagarna i Järfälla, representerade av Eva Röste och Christina Erenvidh. Årets personliga utveckling delades ut av Simon Nader representant från Vasafiskerian AB.

Bästa ekonomielev

Bästa ekonomielev Indran Viswalingam EK20